Pàgines

dimarts, 9 de setembre del 2014

El primer de la temporada

I abans no ha començat el fred jo ja m'he fet el primer jersei de la temporada, que les pluges i tempestes dels últims dies m'han activat l'alerta de l'arribada de l'hivern. 

Jersei d'hivern

És ben curiós, ahir a la tarda m'estava banyant a la platja i avui al matí, amb una bona temperatura, estava rematant el jersei i ja pensava en quin serà el proper projecte en el que m'embrancaré per aquesta tardor-hivern.

De moment, em dedico uns minuts a assaborir la finalització del projecte i a passar a net el patró, penso que pot ser un bon projecte per algú que comença. I, com sempre, si a algú li han vingut ganes d'aprendre a fer mitja i no sap on... la setmana vinent començo un nou curs a Lulú Ferris. A la seva pàgina web hi trobareu tota la info!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada